۱۳۹۷ فروردین ۲۶, یکشنبه

پارک آبی دانش کرج


استخر دانش کرج
مجموعه استخر دانش کرج با پیشترفته ترین امکانات و آخرین تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای بین المللی در فضایی به وسعت 20 هزار متر مربع و در سال 1394 تاسیس شده است.
این مجموعه دارای امکانات مختلفی همانند: سرسره های آبی، دریاچه موج، استخر و وسایل بازی ویژه کودکان، استخر شیرجه با تخته دایو استاندارد، سونا، جکوزی، رستوران، کافی شاپ و ایستگاه آبمیوه در سانس های مخصوص آقایان و بانوان پذیرای هموطنان در شهر کرج میباشد.
آبی که در مجموعه استخر دانش کرج استفاده میشود، به لحاظ ترکبیات، ترکیبی همانند آب معدنی دارد و با تمهیدات ویژه همواره آب ابن مجموعه زلال و پاک میباشد.
مجموعه استخر دانش کرج، دارای 6 مجموعه مختلف و مجزا از قبیل: پارک آبی دانش، مجموعه ساحل، مجموعه صدف، حمام آفتاب، باشگاه بدنسازی اکستریم و سالن زیبائی حنا میباشد.
 اسونیک اولین مرجع ارائه تخفیف بلیط استخر به شیوه جدید

پارک آبی دانش کرج

پارک آبی دانش کرج دارای امکاناتی مختلف نظیر: دو سرسره آبی استاندارد و مهیج، بلند ترین تخته دایو در شهر کرج، استخر شیرجه با عمق پنج متر، دریاچه موج با چهار مرحله موج مختلف، سونای خشک و بخار میباشد.
دریاچه موج پارک آبی دانش کرج به کمک به روز ترین تجهیزات و در چهار مدل موج مختلف و در بازه زمانی 30 دقیقه ای شروع به کار میکند.جکوزی و حوضچه آب سرد پارک آبی دانش، از استاندارد های روز دنیا پیروی میکنند و برای افرادی که دچار گرفتگی و درد عضلانی میباشند، مناسب میباشد.
سانس های استفاده از پارک آبی دانش کرج به شرح ذیل میباشد:
بانوان گرامی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 7:30 شب در سانس های دو ساعته
آقایان محترم شنبه تا سه شنبه از ساعت 8 شب تا 1 ساعت بامداد و چهارشنبه تا جمعه از ساعت 8 شب تا ساعت 2 بامداد بدون محدودیت زمانی میتوانند از پارک آبی دانش کرج استفاده کنند.


مجموعه ساحل استخر دانش کرج
این مجموعه دارای امکاناتی بینظر مثل استخر شنا مطابق استاندارد های روز دنیا، سونا خشک و بخار، جکوزی و حوضچه آب سرد، حمام ترکی و تونل مه میباشند.
تونل مه مجموعه ساحل استخر دانش کرج، مناسب آبرسانی پوست بوده و باعث شادابی و لطافت پوست بدن میشود و پس از ورود مراجعین محترم به صورت اتوماتیک شروع به کار میکند.
بانوان عزیز از ساعت 8 صبح الی 3:30 عصر در بازه زمانی 2 ساعته و آقایان گرامی از ساعت 4 عصر الی 1 بامداد بدون محدودیت زمانی میتوانند از این مجموعه استفاده کنند.




مجموعه باران استخر دانش کرج
مجموعه باران استخر دانش کرج مخصوص بانوان گرامی میباشد و دارای امکاناتی مانند استخر به طول 20 متر با پله های ورودی استاندارد، مجهز به دو سونا و جکوزی، حوضچه آبگرم مخصوص آب درمانی
مجموعه باران استخر دانش کرج از ساعت 9 صبح الی 12:30 شب پذیرای بانوان گرامی در شهر کرج میباشد.
حوضچه آب گرم این مجموعه مناسب برای کاهش عوارض رماتیسم و رفع خستگی بدن نیز میشود. استخر شنای این مجموعه دارای پله های عریض ورودی برای ورود راحت تر بانوان گرامی به استخر میباشد.


مجموعه صدف استخر دانش کرج
مجموعه صدف استخر دانش کرج با امکاناتی همجون: استخر استاندارد به طول 25 متر، سونا و جکوزی در فضائی بینظیر، استخر کودکان با ناجیان غریق ویژه کودک و خردسال، حوضچه آب سرد آب گرم ویژه آب درمانی، آماده پذیرائی از آقایان محترم در شهر کرج میباشد.
این مجموعه همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12:30 شب میزبان مهمانان گرامی این استخر میباشد.
استخر کودکان این مجموعه با عمق کم به گونه ای طراحی شده است که والدین گرامی میتوانند با خیال راحت کودکان عزیزشان را در این قسمت قرار دهند.

حمام آفتاب
محوطه ای رویایی و بینظیر جهت استفاده آقایان و بانوان با فضای زیبا و دلنشین با تخت های استاندارد و حوض مخوص آبتنی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دریافت وقت سفارت

دریافت وقت سفارت کشور های عضو شنگن از طریق سایت ویزالند و آژانس مسافرتی نهال گشت