۱۳۹۶ اسفند ۵, شنبه

معرفی استخر اریکه کرج


استخر اریکه در محدوده فردیس کرج واقع شده است و با دو سانس مجزا برای آقایان و بانوان و با خدماتی نظیر سونا خشک سونا بخار جکوزی حوضچه آب سرد بوفه آموزش شنا و نجات غریق حمام آقتاب و استخر روباز در خدمت عزیزان علاقه مند به شنا میباشد.
برنزه شدن با خورشیدن یا به سادگی برنزه شدن فرایندی است که در آن رنگ پوست تیره و تار میشود.
این اغلب به علت قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش (UV) از نور خورشید یا از منابع مصنوعی مانند لامپ روشن کننده در تختخواب های برنزه داخلی است. افرادی که عمدتا پوست خود را با قرار گرفتن در معرض خورشید درگیر می کنند، درگیر فعالیت خیرخواهانه خورشید می شوند. بعضی از مردم از محصولات شیمیایی استفاده می کنند که
می توانند بدون مواجهه با تابش اشعه ماوراء بنفش، که به عنوان دکوراسيون بدون آفتاب شناخته می شوند، اثر برنزه را تولید کنند.

قرار گرفتن در معرض خورشید باعث تولید ملانین و ویتامین D در بدن می شود، اما قرار گرفتن بیش از حد در برابر اشعه ماوراء بنفش اثرات منفی سلامتی دارد، از جمله آفتاب سوختگی و افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست و نیز عملکرد سیستم ایمنی مختل ،و پیری زود رس پوست.
 برخی از مردم به راحتی از دیگران خیس یا آفتاب سوختگی می کنند. این ممکن است نتیجه انواع مختلف پوست و رنگ پوست طبیعی باشد و یا نتیجه ژنتیک باشد.
برخی از مردم راحت  از دیگران آفتاب سوخته می شوند.
 این ممکن است به دلیل انواع مختلف پوست و رنگ طبیعی آن باشد و یا نتیجه ژنتیک.
چندین مورد از عادت به برنزه شدن توسط محققان پزشکی گزارش شده است. اگر چه درمانی که عادت پوست به حمام آفتاب را برطرف می کند، ناشناخته است، برخی شواهد نشان می دهد که آزاد شدن اندورفین ها در طول فرایند برنزه شدن باعث عوارض لذت بخش است که بستگی به اعتیاد به این کار دارد.
سانس های استخر اریکه فردیس
سانس بانوان استخر اریکه فردیس
 شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 17
جمعه ها از ساعت 9 صبح الی 14

سانس آقایان استخر اریکه فردیس
شنبه تا پنجشنبه از ساعت 17:30 الی 24
جمعه ها از ساعت 14:30 الی 24
مدت زمان استفاده از استخر 90 دقیقه می باشد.

قیمت بلیط استخر اریکه فردیس
آقایان-بانوان              10000تومان
آدرس و تلفن استخر اریکه فردیس
آدرس:    البرز، كرج، فلکه پنجم فردیس-خیابان اذر شرقی- مجموعه اریکه
02636502223

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دریافت وقت سفارت

دریافت وقت سفارت کشور های عضو شنگن از طریق سایت ویزالند و آژانس مسافرتی نهال گشت