۱۳۹۷ فروردین ۸, چهارشنبه

پارک آبی پارس


دهکده آبی پارس

 دهکده آبی پارس، بزرگترین پارک آبی سرپوشیده در خاورمیانه می باشد که در جاده کرج واقع شده است . دهکده ابی پارس چهار فصل می باشد و به طور مجزا آقایان و بانوان می توانند از آن استفاده کنند. این پارک آبی با آخرین تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای بین المللی در اسفند ماه سال 89 تاسیس شد. فضای این مجموعه بالغ بر 14 هزار متر مربع می باشد ظرفیت پذیرش  2 هزار نفر را به طور همزمان دارا می باشد که این تعداد در طول روز به حدود 5 هزار نفر هم می رسد . دهکده آبی پارس دارای امکانات بی نظیر و کم نظیر همانند سرسره پیچشی ، سرسره یو، سرسره سرعتی ،سرسره مسابقه ای ، سرسره لوپدار ، سقوط آزاد ساده ، سیاه چال ، چاله فضایی ، رودخانه وحشی ،دریاچه موج ، محل بازی و استخر کودکان ،مهد کودک مخصوص بانوان گرامی امکانات ویژه مانند : استخر ، سونای خشک و سونای بخار ، اتاق برف ، جکوزی و بدن سازی ... برای استفاده از امکانات ویژه ، در هنگام خرید باید بلیط آن را تهیه کرد . همچنین این مجموعه دارای امکانات رستوران ، کافی شاپ ، آبمیوه فروشی ، سفره خانه سنتی ، سینما شش بعدی ، قلعه وحشت ، اتاق ماساژ، حمام ترکی ، فیش آپ ، عکاسی مخصوص آقایان می باشد که باید هنگام استفاده از این خدمات هزینه ی آن را جدا حساب کنید . مرکز خرید دهکده آبی پارس هم نیز دارای شهر بازی ، آیس پک، خشک شویی ، آژانس اتومبیل کرایه می باشد .
از بین امکانات این مجموعه محبوب ترین آن ها ، سقوط آزاد دهکده آبی پارس می باشد که دیده شده بعضا بخاطر استفاده از این دستگاه به این مجموعه مراجعه کنند
 سانس های دهکده آبی پارس به شرح  ذیل می باشد :
 
سانس بانوان دهکده آبی پارس : روزهای  شنبه ، یکشنبه و سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 8 صبح تا ساعت 5 عصر و روزهای چهار شنبه از ساعت 5 عصر تا 12 شب .
سانس آقایان دهکده آبی پارس : روزهای شنبه ، یکشنبه ،دوشنبه ، سه شنبه و جمعه از ساعت 6 عصر الی 3 بامداد و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 4 عصر


قیمت بلیط دهکده آبی پارس 
بلیط دهکده آبی پارس در دو نوع عرضه می شود : اکونومی که فقط از پارک آبی میتوانید استفاده کنید و قیمت آن 18.000 تومان است  : که مخصوص استفاده از کلیه امکانات است و قیمت آن 32.000 است .
vip بلیط 
تخفیف دهکده آبی پارس را از آسونیک بخواهید .




آدرس دهکده آبی پارس :
مسیر اول : کیلومتر 22 اتوبان تهران
کرج روبه روی ایستگاه مترو گرمدره خیابان شهدا
مسیر دوم : اتوبان همت
انتهای اتوبان خرازی خروجی گرمدره خیابان شهدا
مسیر سوم : جاده مخصوص کرج
بعد از نفت پارس- اولین ورودی لاین کندرو خیابان شهدا
تلفن : 02636106 ن استفاده کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دریافت وقت سفارت

دریافت وقت سفارت کشور های عضو شنگن از طریق سایت ویزالند و آژانس مسافرتی نهال گشت